6 juli 2008

Een mooie award!



Van karin heb ik deze award gekregen!! Wow zeg, mijn eerste award lol!! Dankjewel Karin.

Nu moet ik zelf 7 bloggers nomineren, wat moeilijker want ik ken er niet zoveel en degene die ik ken hebben bijna allemaal een award gekregen.

Ik kies voor Kristel, Gwennie, Sollie, Els, Wendy, Elke Verschooten en Krisje.

Regel voor de Award:

1. De winnaar mag het logo plaatsen.

2. Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen.

3. Stuur de Award naar tenminste 7 andere Bloggers, die door hun actualiteit, thema's en designs opvallen.

4. Zet de links van deze site's op je blog.

5. Laat een beichtje achter op de betreffende site's, dat ze gewonnen hebben

2 opmerkingen:

sollie zei

Bedankt voor de award!!

Wendy zei

Bedankt voor de award hoor Barbara, ik ga hem zeker op mijn blog plaatsen, maar lig sedert woensdag gesneuveld met een angina, van zodra ik wat beter ben is dit mijn eerste werk.

Groetjes,
Wendy