31 juli 2008

"actie" creanijn



Het scrappen ligt voor het moment een beetje stil. Ik ben van de week bezig om Fleurtje proper te krijgen en het lukt aardig moet ik zeggen.... Vandaag nog maar 1 accidentje gehad, dus dat komt wel goed. Het is moeilijk scrappen als ze wakker is want dan wilt ze altijd bij mij komen zitten. Dan scrappen we 's avonds he!!!

De meeste onder ons kennen creanijn en haar schetsensite. Hier is de link naar de uitleg voor haar candy....http://creanijn-sketches.blogspot.com/2008/06/spread-word-actie.html
Ik geloof dat mijn teller op 5 stond en nu dan 2 puntjes erbij = 7 punten!!!( denk ik toch)
Deze lo heb ik gemaakt op basis van schets 5, het papier had ik al een tijdje geleden gekozen en het is een simpele lo dus veel werk had ik er niet aan.

Maar het is met "oud" papier gemaakt dus telt het ook mee voor m'n challenge!!

Geen opmerkingen: