26 juli 2009

Canvas

Fleur was 12u oud toen er al een fotoshoot gemaakt werd, We wilden namelijk een foto van haar op het geboortekaartje. en ik heb altijd al iets speciaals willen doen met een foto, dus dan heb ik dat ook gedaan.

Toen ik dan ook een canvas zag staan in een hobbymagazine(de naam ontgaat me nu even) wou ik deze dan ook namaken want dit was hét. Oke, niet erg origineel om het na te maken, maar ik vond hem zo mooi en eigenlijk hetgene dat ik in gedachten had, dus ben ik er dan ook ingevlogen. Het heeft lang geduurd voor ik alle goede "ingredienten" had gevonden, maar hier komt hij dan...

Laat maar weten wat jullie ervan vinden!!!





Op de foto's zie je natuurlijk de kleine details niet goed, er is bv ook met glitterlijm gewerkt en dat geeft toch een mooi effect aan het geheel...

2 opmerkingen:

daphné zei

Ik vind hem echt super! Ik zit ook aan een canvas te denken, maar ben er nog niet toe gekomen, misschien dat er in de vakantie nog wat tijd overblijft.
groetjes
Daphné

pruts zei

oh dit is prachtig !!!!!!!