13 september 2008

Dare to do

Ik heb de dare to do box besteld bij in2hobby. Het is eens iets anders en was wel een uitdaging voor mij. Ik heb Virginie ook kunnen overtuigen om hem te bestellen en zo zijn we dan aan de slag gegaan. We hadden ineens een datum afgesproken om hem te maken anders komt het er toch niet van..
Het is de bedoeling dat ik er mijn dvd's met foto's ga insteken, anders zitten die toch maar in zo'n kaftjes en dit is iets origineel.

En hier is het resultaat dan!!!

















Laat maar weten wat jullie er ervan vinden!!!!

6 opmerkingen:

Wendy zei

Hey Barbara,

Die is echt prachtig geworden hoor!!! Het is heel tof om de verschillende uitwerkingen ervan te zien.

Groetjes,
Wendy en Bruno

Anne's Cards zei

Ik hou van die knoopjes,bloemetjes enz..en blij nog een Westvlaamse blog te hebben ontdekt!

pruts zei

oh babs.... het is mooi !!!
je cd's zullen heel origineel bij elkaar blijven zitten. :-)

karin zei

wat een origineel idee ! misschien dat ik het pik van je... mag ik ?
ben net al mijn foto's aan het sorteren om opnieuw te branden en dan heb ik meteen een leuke manier om ze samen te houden
je hebt het trouwens prachtig afgewerkt !

sollie zei

Waw, dat ziet er heel leuk uit!
groetjes Isolde

Anoniem zei

Heel leuk ideetje om zo je cd's te bewaren.