12 juni 2008

Slecht nieuws

Maandagnacht is mijn grootvader heel plots overleden....sindsdien is het een beetje in een "waas" dat ik de dagen doorkom. Zaterdag is de begrafenis en dat zal nog een heel moeilijke dag worden. Niet dat ik mijn grootvader veel zag ( een lang verhaal) maar toch.... doet het raar. De scrap ligt nu natuurlijk wel stil, en ook al de rest natuurlijk. Hopelijk vind ik vanavond de moed om een beetje te strijken want de laatste 2 dagen stond mijn hoofd er helemaal niet naar. Gelukkig is Fleur er zodat ik niet teveel kan stilstaan . Het is een goede afleiding.
Ik ga binnenkort nog eens een foto van hem op mijn blog zetten, zie niet zo direkt een foto staan, ze zullen waarschijnlijk op mijn andere pc staan...

2 opmerkingen:

sollie zei

Veel sterkte!

pruts zei

oei, das slecht nieuws !!!
mijn deelneming. veel sterkte !!!